25 juni 13.35

Kategori: Allmänt

tjollahoppsan!

börja med igår

Onsdag
efter en betrövlig morron (ingen kanal alls på tv:n !)
for jag till pallan.. vi for å gick lr ja jag cykla å hon gick :]
vi for på badstrann ett tag , sen typ hem igen ...
de tog typ hyffsat lång tid (vi är inte så snabba..)
sen var jag hos henne ett tag vi åt glass, sola, kolla till hundarna.
sen for jag hem åt midda och for på volleybollträningen
som börja 6. jag cyklade och dom sprang
men nästa gång blir vi nog 3 som cyklar. jag, heddan å petra ;)
väl när jag kom hem ställde mig i duschen och märkte hur j*vla mkt
jag hade bränt mina axlar ! aaaj !! noot fuun!
så denna natt blev ett helvette..

Torsdag 
idag altså, har inte gjort så mkt..
såg lite tv på morron sen gav jag mig ut i  solen
steeeker! rita lite grann (vilket var mega länge sen)
gick in ingen och här sitter jag.. de packas vart man en går
jag vill oxå packa! som sakt ikv 5 far mamma & syrrorna till
pite (summergames för ni som inte fatta de).
jag å pappa är nog där under lördagen ;D
vill stanna till sön men vet inte hur...
kanske sticker till pitehavsbad
gissar mina kusiner är där lr man kan ju hoppas
(mina kusinbarn gustav å sebbe ska nog spela antar jag)
men vi får väl se
så ikv blir de bara jag å pappa om inte han ska å fiska så..
då blir man väl hemma själv

vad ska alla göra i sommar då?

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: