18 juni 21.36

Kategori: Allmänt

hej gott folk !

har nu tillbringat den mesta tiden i stan med lovve å erica
fast de var enormt nära att vi missa bussen :O
men vi kom oss iaf i väg som tur va ..
köpte en tunika, solglasögon, hårband, klämmor, mat ja så mkt blev de inte ...
vi såg även en magacool cykel på team sportia, den såg typ ut som en motorcykel
tyvärr hade ingen av med så mkt pengar...
menmen en helt lyckad dag ändå :) tro mej en timma i en buss med dessa
är alldeles för mkt tid :0 vi hann nog garva åt de mesta ;)
+ vi såg en med alldeles för liten (kort) kjol och jag kunde inte hålla mig
jag brast i skratt.. och tro mej då kände inte helt plötsligt erica å lovve mig...
kan även tillägga att det togs ett par kort som inte bör läggas ut på internet !

sen direkt vi kom med bussen halv 6 vare fotokurs
och skratten fortsatte dära.. vi flummar nog mer än vad vi lär oss  (a)
bra att inte jesper heller är så seriös xD
kan bara säga det är otroligt kul :D

vad ska alla göra i midsommar då?

jag har då inte en aning...
kom gärna med nå förslag !

/£m£li£

Kommentarer

  • gabbe säger:

    hii okej, svaret på kommentaren kommer ;)

    jag tro inte de spela s stor roll mellan fredag och lördag :D kom när du har lust :D <3<3

    2009-06-18 | 22:56:42
    Bloggadress: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: