17 juni 19.42

Kategori: Allmänt

guten tag !

ich bin viel müde
und ich habe hungert

ne nu ska jag sluta ... sänkte mig till ett G i år ._. inte bra
men aja får väl se till å höjare i 9an,
ich bin noot ein MVG mädchen

som sagt har nu vare å kollat in träningen ...
känns lite konstikt att säga att volleyboll har börjat om nu :O
kommer nu bli fys/löpning men cykling för min å heddan
kommer nog gå finnemang.
har tillochmed sen jag kom hem vare så duktig å cyklat
10min :) han 3.6 km nu :D detta går ju riktigt bra !

sen imorn blir det en tidig morron ..
ska med bussen 8.35 till stan
hoppas jag hittar nått har typ inte shoppat
på åratal känns det som
dagen tillbringas med erica, lovve kanske oxå tove :D
kommer blii toppen
sen blire bussen hem och sen vet jah icke :)
men nått hittar jag väl på =)


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: