14 juni 18.50

Kategori: Allmänt

hej bloggläsare!
 
denna dag har mest regnat bort .. bokstavligttalat!
det slutar verkligen aldrig, man blir bara less och trött
och att vara sjuk gör inte saken bättre,  jag orkar knappt röra mig :0

fick främmande idag av doris (min faster) & ingemar från skeå lr ursviken
dom hade vare å satt blommor på farmor & farfars grav
mkt mer har jag inte gjort .. har sett tv the city =) som är forsättningen på the hills
inte super bra men bättre än inge. t.ex. jag kan inte fatta pappa som tycker de
är intressant att se en massa bilar som kör runt,runt,runt på en bana i 24timmar :O
jag bli otoligt less direkt.
jag och mamma kolla även lite på datorn vars man kan fara i sommar
hitta 2 3 st fina ställen :)
har ni nått tips så säg bara till =) öppen för förslag ;)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: