12 juni 13.31

Kategori: Allmänt

hejsan alla blogg läsare!

igår gjorde jag verkligen inte mkt ...
typ sov, film, äta, tv, dator, smsa
som sakt inte mkt alls..

jag började med rehabben igår å jag må säga det tog galet lång tid,
1h 20min :O jag ska nu göra de 2ggr om dagen + cykla på enomt lätt växel
80tramp/ min tro jag de va .. :)
men det känns typ ändå bra att få röra sig
har ju typ inte gjort nått sen den 21 mars

Nu har jag äntligen fått tbx min röst :D
har inte  kunnat säga ett ord på 18 timmar :O
galet vad skönt .. har även feber tro ja ..
 och min hals dödar mej!

detta var ju inte precis den perfekta starten på sommarlovet .. :(
hoppas det går över snart :D

dagen tillbringas hemma .. kanske ser en film lr nått :D
tar emot tips

p.s vad tycks om den nya designen ?
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: