10 juni 21.24

Kategori: Allmänt

hallå !

dagen har tillbringats i umeå
hade tid på idrottsmedicin halv 3. men for kring halv nio i morse
skulle hinna med lite shopping. men det blev inte så mkt. köpte mitt
konfahalsband och ett linne på gina.. jag å mamma åt på ålens :)
det var himla gott :] sen på id-m träffa jag en sjuksköterska som kolla

hur såren såg ut .. sen eva seitzig lr jag har ingen aning hur hon stavar men

det var iaf hon som operera mig, hon berätta lite om vad de va de hade gjort

sen fick jag träffa en sjukgymnast som gav mej ett rehab program och  visade några

av övningarna :P ska nu rehabba i 6 veckor innan jag får börja lite mer volleyspecifikt

längtar så himla mkt att få röra mig... snart klättrar jag på väggarna och i gardinerna


morrondagen kommer bjuda på mkt sov,sov & sov !


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: