29 juli 17.42

Kategori: Allmänt

hej!

idag har jag faktis gjort lite..
jag å mamma for ut och prova belasta mitt knä lite mer genom att jogga/gå
det gick väl sisådär.. de känns typ som bena i knät slåsihop varje gång jag trampar ner..
så det blev en snabb promenad ungefär halva tiden. Sen smsa lovve så jag
slängde i mer lite mat och sen cykla jag i väg till henne :) hann inte göra så mkt innan
de plingade på dörren.. :) de var erica å lina som undra om vi ville fara å köpa glass
så jag låna 10kr av lovve å så for vi på uffes. Där blev vi kvar ganska länge.
sen så blev de skoaffär´n en liten stund.. och sen vände vi om tillbaks
ni som har cyklat brevi lina vet att hon inte är så stabil...
och då kanske ni kan gissa vad som hände när hon skulle snål åka med erica.
hon la upp foten på ericas pakethållare och de vingla iväg.
och dom trilla såklart. jag å lovve höll på garva ihjäl oss. lina fick typ ett kött sår på bene :O
haha jag cyklade även in i trotoaren :] sen lämna vi av erica å hon skulle nån stans.
Så vi andra (jag lovve lina) for tbx till lovve å sola på studsmattan. och rebba kom dit en stund oxå.

de luktar grillat i hela huset :] ich hade hugert ..
sen ikv kommer tove å vi hittar säkert på nått skojsigt :P

p.s lina är en vampyr för er som inte visste :O

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: