27 juli 21.35

Kategori: Allmänt

shooobreee !

vaknade rätt tidigt imorse .. kring halv 10. Tro de lr ej men de är full komligt sant.
Men sandra & frida klår jag nog aldrig. De var uppe 8 imorse :O
eftersom dom går beachskola med sara lindahl =) så jag å mamma åkte å hämta dom 12.
Men jag tror då dom tycker de va kul lr de verka då så :D
västerbottensnytt var även där så checka in nästa sänning kanske dom är med =)

Sen har dagen flyte på .. Min morbror kom å hälsa på. Och även Pio såklart :] (deras hund)
vi fika lite å sen for dom igen.

detta är altså Pio ;D min lilla (stora) gulleplutt :D

Till middag blev de lasagne (ursäkta stavningen om de blev fel) och sen var de dags att
trampa iväg på träningen 6. De var nu sista träningen innan vi går in i hallen :D :D
lägntar som tusan :D men jag vet inte vad jag får göra en ... sjukgymnasten har semester till
den 10aug.. så jag vet inte ... de känns lite piss eftersom vi går in den 5.. menmen
livet går vidare ändå ..=) =)  ja i alla fall på träningen efter de hade sprungit börja de smått regna,
men de sluta inte där, utan de börja mer å mer fram tills dropparna kändes som hagel...
så ligga i gräset var väl inte de mysigaste precis. De kan nog vi alla hålla med om .. :)

nu börja de närma sej beachen !
och tänkte bara höra vad som står på listan
nån som hänga med mej? :]

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: