29 december

Kategori: Allmänt



Nu är ju det bara lite drygt 2 dagar kvar på detta år
så jag tänkte sammanfatta det lite med ett test och årets... nomeneringar

Hur har året nollnio varit för dig? - bra
Bättre än förra året?  - Ibland
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Vissa saker sticker väl ut
Har du flyttat under år nollnio? - nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jodå
Isåfall vilken? - många  :)
Har du kysst en främling? - tror inte de

KÄRLEK.
Gillar du någon lite speciellt? Jess
Har du sagt jag älskar dig till någon? - aa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - aa
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej :s


SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte då vad jag vet
Har  någon i din släkt avlidit? - Jo
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
Varit i slagsmål? - nope

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - oja
Isåfall vad? -  gjort mig illa i knät + mkt mer
Har du skämt ut dig? -  En aning för många gånger
har du ljugit för en vän? - jo
Har du varit ute en hel natt? - beror hur länge en natt räknas men ja enligt mig
Har du blivit tagen av polisen?  - nej
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja/nej

  SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? - Norsjöskolan
I vilken klass går du i? 9a
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du ngn på din skola? - inte hatar
Har du gjort något framsteg? - Man kan ju hoppas
Haft alla rätt på ett prov? - Ja :D (stolt)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Aa
Har du förlorat en vän? - Joo eller som jag trodde var en vän
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - aa


Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - nae
Har du många killkompisar? - inte världsmånga

Detta var mer om mig själv men i allmenhet enligt mig kan man väl säga:
Årets skreck - baconsjukan
Årets död - michel jackson
Årets sak - spikmattan
Årets mode - leggings/tights ginas randiga tröja
Årets tv - Ullared, Hollywoodfruar
Årets reklam - ICA jerry och ICA vidioblogginlägg xD
Årets låt - right round, svennebanan
Årets brott - Helikopterronet
Årets film - twilligt sagan


Jag tycker 2009 har bjude på mycket
både bra och dåliga saker
Hoppas 2010 blir minst lika bra!

Året kommer då börja super och tillbringas med dom bästa!

Tjoodåå
/£m£li£


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha jag tror faktiskt att 2010 kommer att bli bättre! Det börjar ju med att man firar det ny året med sina bästa vänner" :)<3

    2009-12-29 | 23:37:00

Kommentera inlägget här: