23 december

Kategori: Allmänt

Hallå!

Imorn är de julafton ! :O
Kan inte tro de lr det känns verkligen inte så
Okej om de var typ 2 veckor kvar då skulle jag tro på de
men imorn nej aldrig!


Här är filmen som jag sa visades i c-koppen i flera timmar

Som sakt de skröt en del...
vi lät dom ju vinna..
de hade ju satsat på mycket... vi kunde ju bara inte vinna

Iår blir de att fira Jul hemma.
Min yngsta farbror (har 4st) Håkan, hans tjej
och fyra hundar kommer hit :)

Men ska va jag va älig längtar jag nästan lika mycket till nyårs
Och då inte för att mina syrror fyller år utan kvällen med folket!

Att ha en syrra som fyller år rätt snart efter jul gör det svårt att komma på vad man ska ge
men att ha 2 gör inte saken lättare...


God jul på er alla!!

/£m£li£

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahah gud ad man e läss den där videon!! men den e såå sjukt bra!! :D

    2009-12-23 | 20:37:20
  • Jag säger:

    Jo verkligen !

    2009-12-23 | 23:17:30

Kommentera inlägget här: