27 augusti 16.36

Kategori: Allmänt

tjollahoppsanhejsan!

Har nu snart vare på skolan en vecka.. Men lektionenerna är mest genomgångar om vad som kommer hända under terminen. Det är även många kollar "tester" om vi minns vad vi gjort i 7 & 8. Hk:n idag var rolig. Jag  jobba med rebba en stjärna själv ! Ja iaf Johanna hade ställt fram en massa olika saker. vi fick göra vad vi ville. Men de skulle vara en vegitarisk rätt efter tallriksmodellen som de gick. Men vi var tvugna att ha i nåra bestämnda saker som morötter, olika löksorter,kryddor,vitkål + nått som pasta,cos-cos,ris m.m .Annars fick vi göra vad vi ville som skulle vara klart på ca. 40 min. Vi gjorde en grönsakswook med stekt potatis å röda linser. Wooken blev god , men linser faller inte mig i smaken. Tobbes å Jeppes såg typ godast ut och enligt dom var den även fantastig xD Haha
Annars hade vi friidtrott på gympan men jag kunde bara vara med på kulan !

var ju i stan igår. de gick bra och jag fick ett nytt träningsprogramm som jag ska ha i 3veckor sen blire att fara tillbak igen.

Nu ska jag gå och göra mig mat sen blire träning, dusch och lite plugg sen direkt hopp i säng! =)

Hare bra !

/£m£li£

 Det var tider de !! ta mig tillbaks <3

Kommentarer

  • Lowa säger:

    sv: tack! :)



    jo, jag tänkte läsa alla bökerna ny i vinter. Men jag är inte direkt något bokmal, så jag har väldigt svårt att fastna vid en bok... :)

    2009-08-28 | 11:06:03
    Bloggadress: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: