19 augusti 23.31

Kategori: Allmänt

tjollahoppsan Bloggen!

För ett tag sen kom jag hem från Skeå (typ 8). blev en hel del shopping och pengarna rasade bort... Ibland skulle verkligen Guldbyxor sitta fint ! Men alla är vi ju inte gjorda av pengar...

Sen var de ju oxå ett besök hos Sjukgymnasten som ville bekanta sig med mitt knä lite grann. Gjorde nåra små tester.
Sen blev jag kallad tbx den 26 aug 13.00. Så jag får ta ledigt från skolan 3dje dagen.
Då skulle jag göra en massa tester, hur mkt mitt knä orkar,klarar av, så de blir att springa, cykla, hoppa, snurra m.m. Men då får jag då veta vad jag kan och inte kan göra, På idrotten och träningar. Så det känns bra.

Men nu ska jag snart ta å hoppa isäng (dags att vända tbx dygnet lite :]

Puss Gonatt !

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: