18 augusti 13.03

Kategori: Allmänt

Tjenare  folket!


Gårdagen spenderades till mesta del med lovve.

Vi nötte volleyboll i typ 3 timmar tsm med mina syrror.

Snacka lite, drev med folk och massa mer.

åt midda vi 5, palt ! och de är inte de bästa när man har träning 1 timma senare

Så de blev en träning i paltkoma... Men de gick då bra ändå.

De är så himla enerverande en övning som ska typ ta 2min tar minst 10!

hur svårt kan de va å sätta 5 framspel i rad?

Man får väl hoppas de tar sej med tiden..

Toppen Brud!!


Idag har jag typ inte hunne göra nått..
Typ sove och gjort mat.
Jo föresten jag har kollat igenom en ellos katalog.
Men de var typ inga snygga kläder, typ 3 godkända...

Imorn blir de staaan! Shopping, Sjukgymnast :)
hoppas jag hittar nägot fint :D

PussPuss
/£m£i£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: