15 aug 12.56

Kategori: Allmänt

Hallå alla bloggläsare!

Nu är jag tillbaks liksom datorn från lagningen. Hoppas den funkar den här gången.
skicka in den på lagning i mitten på juli sen fick jag tbx den typ efter 2 veckor med samma jävla fel !
sånt är så jävla störande. Men nu får vi hoppas den funkar annars köper jag seriöst en ny.

Iaf jag har nu jobbat på Solstigen i två veckor. Det har då gått bra, men de var galet jobbigt att kliva upp typ 6 varje morgon men,men. Nu är även Volleybollen igång. Det känns underbart. För mej blir de div.2 iår. Det är nog väldigt bra ändå fast de skulle alltid vara kul å va i div.1 oxå. Men det är nog bäst jag tar de lungt. Vill inte gå för fort fram. Tänk om jag skulle vara skadad från å till hela live. Då tar jag hellre de säkra före de osäkra.
Inte att glömma att Rebba, Lovve & sofia klive upp i a-laget! bra jobbat å ett stort Grattis till er!

Nu blire skeå på onsdag till sjukgymnasten :D Men lite shopping ska jag väl oxå hinna med :)
jag har typ seriöst inte shoppat nått i sommar. Det är helt jävla vrickat!

har inte så mkt mer att säga :) jobbar på en ny header :)
förslag tar jag gärna  :D

PussPuss
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: