1 augusti 17.12

Kategori: Allmänt

hejsanhoppsan!

Igår drog årets norsjöbeach igång. Såklart man var på plats. Vädret var inte de bästa, men den trogna publiken fanns där. Detta var dagen när amatörerna tar plats på planen och spelar de mesta för skojs skull, men vinna vill vi alla.
Jag följde Team Plogkäpp som bestod av Rebba, Lovve, Erica, Lina å Kikka. Hur de gick för dom kanske man inte ska tala om men kul hade de då. Segrare blev RisbergsMaffian. Hem for jag kring sex dyngsur av regnet. Det blev en snabb varm dusch och sen på med kvällens outfit. Sen stack jag till erica där vi satt å kolla på olika fjortisbloggar. Vissa undrar man om de verkligen är serösa! lr om de är ett skämt. Sen efter ett tag stack vi ( Jag, Nellie, Erica, Tove, Lina å Lisa)
ut med mopparna :) jag åkte med Nellie eftersom man inte fyller 15 föränn 7november !. Därefter for Nelllie å Lina å duscha och vi andra tbx till bloggkollandet. Efter ett tag kom även Rebba å Lovve. Sen efter ett tag drog vi ut på byn där jag var till ett typ sen for jag hem å sov.
Idag har man vare och sett mixmotion. (De lite bättre). Där svårslagna vann över fyrafina.
nu ska man äta sen drar jag till erica och vidare ut. sen sover jag hos erica med nåra till.

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: