wohoo!

Kategori: Allmänt

idag hade vi matte prov...
tror inte det gick så bra
haha ja sen gick vi och åt soppa
på typ 10min haha

för då var det ju dags att göra sej klar till volleyboll turneringen
som sakt vi skulle ju klä ut oss till våra stjärntecken
jag var en skorpion  haha ja med en "svans" lr vad men ska kalla den...
iaf den där saken som är giftig och helt svart i ansiktet... + mina heta klor haha
kommer nog bild på oss sen

vi vann ju utklädningen så snygga var vi utan tvekan !!
+ vi vann ju själva turneringen oxå ;)
jes och som pris fick vi 2 påsk ägg som vi sen dela upp mellan oss

´sen dess har inte mkt hänt ...
var tvungen att ställa mej i duschen för att få bort färgen i ansikte och håret
och en sak är då klart .... det är inte det lättaste jag gjort

oså får jag ju inte glömma att hälsa GLAD PÅSK !!
nu äre lov!! hurra!

Kommentarer

  • Matildan säger:

    GLADPÅSK!=D

    2009-04-09 | 17:03:45

Kommentera inlägget här: