28 april 19.17

Kategori: Allmänt

blev ju ingen skola idag utan en resa till umeå
för en underskötning av mitt knä. kom dit kring halv 11.
hade tid 11 men den var då mist halv 12 innan jag fick komma in.
fast jag gick (lr hoppade) runt i väntrummet.
kollade in alla tack id.med hade fått från alla möjliga
som t.ex anja persson, zlatan, hela barcelona, per elofsson med fler
ja iaf, dom tryckte,klämmde kollade på knät.
kolla blodtrycket, blodvärdet och en massa saker till.
det dom kom fram till var :
min inre minisk är sönder och att jag behöver en titthåls operation.
sen skicka dom mig på lasarettet.
där fråga dom allt möjligt ...
typ om jag varit nersövd förr och isf hur jag reagera oså
sen ska jag då komma tillbaka den 22maj för operationen.

nu har jag just äte middag sen blire tv:n tror jah

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: