16 april 13.35

Kategori: Allmänt

hejsan allt folk ! ;D
vaknade kring 11 i morse otroligt pigg :O
haha trodde jag skulle va död imorse
ja som sakt somna nån gång vid 2  tror jag
efter ett tags smsande ;)
aja idag har jag skrive klart no:n :} typ stolt
men jag fatta inget av 2 frågor. :/ haha
sen åt jag varmkorv å bröd till lunch och begedde mej ut
;) ja mkt mer har inte hänt :)

var me lovve igår kv riktigt roligt :D
vi spela lite wii sport
sen stack vi på uffe´s och köpte en mjukglass :)
och drog på fg :) man kan säga så här .. det var inte mkt folk där
typ 2 + vi då =) vi spela lite pingis :)
sen kom även linnea och jenny dit =) vi spela tills de stängde :P
höll på dö av skratt när vi spela med de där blinkade ljuset som är på discot :P
man såg verkligen ingeting haha
sen stack jag å lovve tbx till hon och playa lite volleyboll :P ganska svårt i mörker må jag säga
sen for jag hem kring 10 :P la mej å såg tv ;)

xoxo £m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: