14 april 10.34

Kategori: Allmänt

godagens ;D
nyvaken och snart mätt :)
ska sen ut tror jag woho det är verkligen super väder!
man blir bara glad av att titta ut
jag vill ha sommmar nu! och sommarlov vore inte helt fel!
idag kanske det blir en tur till KK =) altså konkurskompaniet och inget annat
ni som tänker på sånt...
är super sugen på mjukglass lr slush :P
men vi får väl se ;)

nu är det bara kvar en månad tills jag ska till umeå på rönken
men man kan ju alltid hoppas det går fortare ;D
som sakt jag, nellie och lite gabbe har nu bestämt vad det blir för
volleyavslutning för div.2 . nästan klart med datumet måste bara kolla så det är ledigt ;L
wiie synd bara att det tar slut då :( men det slutade ju tidigare för mej
jag längtade så jävulst till Gbg jag tror inte nån kan fatta :(
och att då ta beslutet att inte fara var tungt .. och dessutom ge min plats
till en som inte alls vill känndes ännu mer piss .. och det fanns säkert flera som
ville fara men inte fick :(

jag och rebba hade ju tränkt fara på talanglägret i falköping i sommanr
men det gick då inte hon ska nämligen utomlands i stället ;)
men vi kan ju fara nästa år oxå =)
då måste vi bara se till att vi inte bokar nått just veckan efter vi slutat skolan ;D
för efter nästa år är det slut på skolan då är det bara gymnasiet kvar och jag har ingen aning om vad jag ska
gå men jag har träff med syv på fredag hon kanske har nått förslag=)

jag måste även tänka på vad jag ska ha som sommarjobb
kanske trätrappor lr vad vet jag :/ en sak att tänka på ....

P.s idag kommer ju även björnarna ut ...
så var på er vakt ! haha xD
hare bra ;D svejsan!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: